Deze dienst is volgeboekt.

Yoga Nidra - 25 april 2024

Slaap yoga - voor diepe ontspanning.

• Begonnen op 25 apr.
  • 70 euro
  • Yogaruimte Abbekerk

Beschrijving van de dienst

Bij Yoga Nidra worden er geen houdingen gedaan. Je ligt op de mat onder een warme deken. Een sessie is opgebouwd uit verschillende vaste stappen waar je langs wordt geleid door de trainer. Zo kom je in een bewustzijn tussen waken en slapen. Dit leidt tot diepe ontspanning. Deze diepe ontspanning van Yoga Nidra helpt bij stress gerelateerde klachten, slaapproblemen en ondersteunt het herstel bij lichamelijke of psychische klachten. Een uur Yoga Nidra staat gelijk aan vier uur slaap. Yogamatten, dekens, kussens en bolsters zijn aanwezig. Inclusief thee na afloop. Een kleine groep (maximaal zes deelnemers) met twee ervaren trainers, Karlien Bongers en Anne Vlietstra. Yoga nidra is helend en kan ook intens zijn. Als u bekend bent met schizofrenie, psychose, wanen of hallucinaties, neemt u dan (voordat u boekt) contact met ons op. Bij annulering binnen 7 dagen voor aanvang helaas geen restitutie mogelijk. Er zijn geen inhaaldagen mogelijk bij afwezigheid.

Aankomende sessies

a_vlietstra@hotmail.com